2013. május 26., vasárnap

Horgolt körből kulcstartó

Nekem a rövidpálcával horgolt kör sosem volt szabályos, inkább hatszögletű.
Láttam egy képet valahol facebookon, amit persze ki kellett próbálnom, itt volt tehát az idő, hogy megtanuljak rendes kört horgolni.

Ugyanúgy kezdtem mint minden kört: 6 rP, majd minden szembe 2, majd minden második, harmadik, negyedik, ötödik... szembe 2 rP. Annyit változtattam, hogy a szaporításokat nem mindig ugyanoda tettem. Ezt úgy értem el, hogy: például ha a 7. szembe kellett szaporítani, akkor sor elején 3 rP, a köv.be 2 rP, majd 6 rP, hetedikbe 2 - végig a körön, végül 3 rP és kúszószemmel zártam a kört. Következő sort lehorgoltam rendesen, majd a köv. sor szaporítását úgy tettem, hogy az előző sor két szaporítása közé essen.

Na ezt jól elmagyaráztam! Ha nem elég érthető, megpróbálom csekélyke rajz tudásomat felhasználni és lerajzolom  :)

Mindenesetre a próbálkozásom végeredménye ez lett:


Kulcstartóként vagy aprópénz tartóként, vagy épp mindkettőként használható.

Nincsenek megjegyzések: