2013. május 12., vasárnap

Mostanában készültek

Végéhez közeledik a gyes, sőt már le is járt. Szabadságom utolsó heteit próbálom minél több kézimunkázással tölteni, és amikor csak időm és Bogim engedi, horgolótű van a kezemben. Mielőtt visszamegyek dolgozni szeretném feltölteni Meska boltomat is, ha már belevágtam. Fülbevalókat és karkötőket horgoltam szép számmal, melyek egy része ajándék lett, másik része felkerült a polcra.


Horgoltam pár hajbavaló szettet is, egész jók lettek.


Telefontartók is készültek, ismerőseim jó része már boldog tulajdonosa egynek.


És nem utolsó sorban készitettem egy macis csörgőt egyik kedves ismerősöm kisfiának. Még van mit finomitani rajta, de első próbálkozásnak megteszi. Leírás angolul innen.


3 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Gyönyörűek egytől egyig! :)

Palkó írta...

Nagyon ügyes vagy! Ezek (is) csodaszépek! :)
Akkor hamarosan Neked is jönnek a munkás hétköznapok... :(

Melinda írta...

Köszönöm!
Igen, visszalépek én is a munka mezejére :(