2013. július 21., vasárnap

Horgolt képkeret családi fotóknak



Neten látott (hol máshol :)? ) ötlet alapján készítettem részben újrahasznosított anyagból.
Levágtam egy kerek joghurtos(vagy kefires) doboz kiálló peremét, ezt körbehorgoltam 1 sor rövidpálcával, rá 1 sor félpálca, majd 1 sor legyezőminta. Befejezés előtt 25-30 szemből akasztót horgoltam rá. Megfelelő méretű kört vágtam ki filcből és rávarrtam a hátuljára. Próbálkoztam dekorgumival is, csak azzal óvatosan kell bánni mert könnyen szakad a tűszúrás helyén, főleg ha vastagabb a cérna. Nekem nem mindegyik színhez volt passzoló filcem, ezért rögtönöztem.


A horgolást befújtam hajlakkal, hogy tartása legyen (keményítés), kivágtam a köröket a képekből és miután megszáradt a hajlakk beleillesztettem a keretbe. Annyira jók, hogy biztos készítek még :) Ha eddig nem hívattam elő papírképet ezután biztosan fogok!





Köszönet Judit a kefires doboz ötletért!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon tetszik az ötlet. Én selejt CD-t fogok hátlapnak használni