2012. január 19., csütörtök

Zsinórcsipkék

Megérdemelnek egy külön bejegyzést. Van 3 éve, hogy nem vettem a kezembe zsinórcsipkét, Bogi még pocaklakó volt amikor utoljára csipkéztem. Pedig van néhány felvarrva, de mivel nagyon időigényes, mostanában nem nagyon jut rá időm. De tudom, hogy nem lesznek elfelejtve, ugyanis nagyon szeretem őket.
Talán 17 éves lehettem, amikor anyukám arra próbált rávenni, hogy tanuljam meg a készítésüket, én pedig vehemensen tiltakoztam ellene. Pár hónap múlva mégis kipróbáltam, és beleszerettem. Rengeteget készítettem belőlük, kisebbet, nagyobbat, és mégis nekem alig 1 darab maradt. Legtöbbet elajándékoztam, sokat eladtam. Fénykép is csak néhányról készült, de majd ezután. :)
Azt sajnálom, hogy nem nagyon lehet mintákat találni, pedig már átböngésztem a netet, kitöltő mintát is keveset tudok. Igaz, most már időm sincs rá, lehet azzal maradok amit eddig megtanultam.


2 megjegyzés:

Ileanas Lace írta...

Szepek a munkaid jo foljtatst !

Melinda írta...

Köszönöm!