2012. január 14., szombat

Kezdés



Hát...elkezdem.

Régóta kacérkodok a gondolattal, hogy nekem is lehetne internetes naplóm. És eldöntöttem, hogy lesz. Ahogy én örülök egy-egy blogban talált leírásnak, talán másnak is örömet szerzek, ha épp nálam akad rá arra amit keresett. Nincs különösebb célom a bloggal, csupán saját munkáimat szeretném bemutatni, leírni ahogy én készítettem. Szívesen fogadok kérdéseket, kritikákat egyaránt, örülök a dicséretnek ha tetszik. Időmhöz mérten igyekszem gyakran írni.

Még az iskolában tanultam meg kötni, aztán anyukám vezetett be a kézimunkázás rejtelmeibe. Kötök, horgolok, zsinórcsipkét készítek, tetszik a gyöngyfűzés de ebben még nagyon kezdő vagyok. Amit sosem tudtam megtanulni a varrás, ahhoz valahogy béna voltam, a gép mindig kifogott rajtam.

Nincsenek megjegyzések: