2012. július 7., szombat

Telefontartók krokodil-mintával...

...vagy valami ilyesmivel, nem tudom a magyar megfelelőjét. Ötlet Judit ismerősömtől, minta innen.


Nem vállalkozom a leírására, de sokkal egyszerűbb minta mint gondoltam. Nekem a videók segítettek, de találtam egyik képtárban rajzot is róla.

Körben horgoltam, telefon szélességének megfelelő láncszemsor mindkét oldalára erhP-k kerültek. A lényeg, hogy 6-tal osztható legyen a szemek száma. Ezután következik maga a minta, ami csupán két sornak az ismétlése. A megfelelő hossz elérése után félpálca sorokat horgoltam csigavonalban, 10-12 sort, amit aztán lehajtva hozzáhorgoltam az első sorhoz. I-cord zsinórral fejeztem be, amire gyöngyöket fűztem, majd levarrtam. A félpálca sorok annyira rugalmas és mégis szoros tartást adnak, hogy a telefon felfordítva sem esik ki belőle.

Annyira tetszett minden ismerősömnek ez a mobiltok, hogy kénytelen voltam a sorozatgyártásra. Horgoltam gyönggyel és anélkül, mindenféle színben. Nem mindegyikről készült fénykép, de ami késik nem múlik, rendelésem még van :))


1 megjegyzés:

Ileanas Lace írta...

Szep erdekes minta!Jol nez ki a telefontok!