2012. február 11., szombat

Mobiltelefon tartó

Maradék fonalakból horgoltam pár darab mobiltelefon tartót ajándékba. Az eredeti minta itt található, én módosítottam rajta, ugyanis a minta valamiért nekem nem adta önmagát. Persze az első darabra elfelejtettem gomblyukat horgolni, azonban megoldottam gyöngyből fűzött hurokkal, gomb helyett pedig gyöngybogyóval. Talán nem lett tökéletes, de nekem tetszik. Meg is tartottam magamnak.





A minta:

- láncszemsor
1.sor: 1 lsz(rP helyett), *2 szem kimarad, a 3. szembe 5 erhP, 2 szem kimarad, a 3. szembe 1 rP* - utolsó szembe 2 erhP kerül
2.sor: 1 lsz(rP helyett), az előző sor rP-ra kerül az 5 db egyráhajtásos pálca, az előző sor ötpálcás legyezőjének középső pálcájába pedig a rövidpálca, 2 erhP-val zárjuk a sort
Én a láncszemsorra horgoltam 1 félpálcás sort és utána kezdtem a mintát.

Nincsenek megjegyzések: