2013. december 10., kedd

Horgolt mikulás sapka



Mikulás sapkát kértek tőlem 4 hónaposra. Kutatgattam a neten, de leírást nem találtam csak ezt. Kicsit átalakítottam, nekem ugyanis könnyebb volt 3-al osztható szemmel dolgozni.

Varázsgyűrűvel kezdtem, bele 6 erhP, majd soronként 3 pálcát szaporítottam. Először minden 2-ikba, majd 3., 4., 5. ... szembe 2 pálca, addig amíg elértem a kívánt körfogatot. Horgoltam még 5 sort szaporítás nélkül, majd átváltottam fehérre, készítettem 5 rövidpálca sort. Megfordítottam a munkát és a szem hátsó szálába öltve horgoltam 1 sor rövidpálcát, majd még 4-et mindkét szálba öltve. Így könnyen visszatűrhető lett.

Végére fehér pompont varrtam.

2 megjegyzés:

Palkó írta...

Édes lett! :)
Örülök, hogy látlak! :)

Melinda írta...

Köszönöm! :)
Hamarosan újra itt leszek :)