2013. január 8., kedd

1. blogszülinap + játék!

Lassan 1 éve, hogy megírtam az első bejegyzést. Azóta rengeteg visszajelzést, dicséretet kaptam tőletek, visszaigazolást arra, hogy jó amit csinálok.
Köszönöm, hogy rendszeresen olvastok, hogy hagytok egy-egy megjegyzést! Úgy döntöttem, hogy kisorsolom az előző bejegyzésben szereplő telefontartót rendszeres olvasóim között. Feltétele a játéknak csupán annyi, hogy jelezd egy hozzászólással ha részt szeretnél venni a játékban. Örülök ha hirdeted, de nem feltétel. Határidő január 14, 18 óra. Még aznap kisorsolom a nyertest.


Ha esetleg nem tetszik a színe készítek egy másikat egyeztetés után. Játékra fel!

5 megjegyzés:

Szabella írta...

Szia Nagyon ügyes vagy, valahogy engem nem nagyon találnak meg.
Ügyesen horgolsz. Én örülnék neki:)

Palkó írta...

Mivel az előző leírás alapján úgy érzem, még jó darabig nem vágnék bele egy ilyenbe, ezért nagyon örülök, döntésednek! :))
Szívesen játszom Veled, köszönöm a lehetőséget!!!

Névtelen írta...

De szép! Én nagyon örülnék neki! Szeretnék játszani! :)

Ency írta...

Szia!

Gratulálok a blogodhoz. Remélem még sokáig olvashatjuk írásaidat.
Szeretnék részt venni a játékodban.

Melinda írta...

Köszönöm a szép szavakat mindenkinek! Örülök, hogy velem játszotok!