2015. február 18., szerda

Horgolt csiga, béka, bolha

Egyre kevesebbszer jelentkezem, de annál többet horgolok. Akik követnek a facebook-on láthatják, hogy oda hamarabb felkerülnek a képek, ide valahogy több idő kell :)

Mostanában főleg a figurák horgolása tölti ki a szabadidőm nagy részét, Boginak mindig vannak újabb és újabb ötletei. A Meska boltomba is felkerült egy csiga, ami rekord időn belül elkelt, ajándékba is készült néhány figura. A képek alatt megtalálható a minta forrása.
Horgolt csiga már a sokadik készült, többek között Bogi kedves kis csoporttársának, óvónénijének és persze Boginak is.




Az eredeti mintán kicsit módosítottam, lényegében kettőből gyúrtam össze. Magyarul megtalálható itt.

Horgolt békát karácsonyra készítettem kolléganőmnek. Mintája ingyenes, bár szokás szerint, én nem követtem szóról szóra a leírást.
Minta itt
Az idei év legnagyobb kihívása eddig ez a bolha volt, amit a lányom határozott rendelésére kellett horgolnom. Sehol nem találtam leírást, mintát, úgyhogy előttem egy bolha képével igyekeztem valami hasonlót kreálni. Hogy mennyire hasonlít bolhára nem tudom, de Boginak(és minden ismerősömnek) tetszett és sikert aratott. Csak senki ne kérjen még egyet belőle.
                                   



3 megjegyzés:

Palkó írta...

Mindegyik szuper édes lett! - talán a bolha nem annyira... de csak azért, mert túlságosan emlékeztet egy bolhára :)))

Ildi írta...

A békát nagyon szeretném mmegcsinálni, a minta leírása azonban nem jön be. Megkaphatom valamilyen formában?
Köszönöm.

Melinda írta...

Frissítettem. Elvileg működik, ha mégse írj rám és küldöm email-ben a linket :)